Kennisbank: E-mail
Plesk e-mail instellen voor Microsoft Outlook

Hieronder vindt u stapgewijs hoe u uw e-mail kunt instellen via Outlook.

Stap 1. Start Outlook en voeg een nieuw account toe. Vink Serverinstellingen of extra servertypen handmatig configureren aan. En klik op Volgende.

 

Stap 2. Kies hier voor Internet e-mail en klik op volgende.


 

 

Stap 3. Vul daarna uw gegevens in. De uitgaande mailserver gaat via uw provider, dit is bijvoorbeeld UPC/ KPN/ Ziggo/ Online. Heeft u deze gegevens niet bij de hand neem dan contact op met uw provider. Kies hierna voor Meer instellingen.


 

Een overzicht van uitgaande mailservers: Lijst met uitgaande mailservers


Stap 4.
Ga naar tabblad Geavanceerd. Vink Een kopie van berichten op de server achterlaten aan en Van server verwijderen na ... dagen. Kies voor 7 dagen. Klik hierna op OK.


Stap 5.
Klik op voltooien om om uw e-mail account toe te voegen.



Tags:
E-mail, e-mail instellen, e-mail werkt niet, Outlook, Plesk