Kennisbank
Buiten kantooruren

Wat te doen in geval van een ernstig probleem buiten kantooruren?

Bij ernstige problemen en storingen op werkdagen na 17.00 uur en in weekend kunt u een voicemail achterlaten op ons nooddienst nummer. Daarnaast is het van groot belang dat u altijd een spoedticket met omschrijving van het probleem aanmaakt in het ticketsysteem. Dit kunt u doen door op deze pagina links boven in te loggen of door een mail te versturen naar spoed@shoptrader.nl.

De nooddienst voicemail is te bereiken op storingsnummer 0031 (0)20-6325946.

Met ernstige storingen wordt bedoeld:

- Een serverstoring
- Uw website is niet bereikbaar voor klanten
- Uw klanten kunnen hun bestelling niet plaatsen of afronden

Wij nemen de telefoon niet op, deze is enkel voor het achterlaten van een voicemail.
Indien er geen voicemail en spoedticket worden aangemaakt kunnen wij helaas geen actie ondernemen.

Bij onterechte meldingen of herhaaldelijk misbruik zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen.

(25 beoordeling(en))
Dit artikel heeft me geholpen
Dit artikel heeft me niet geholpen