Het artikel bestaat niet, of mogelijk heeft u geen rechten om het te bekijken.
RSS Feed
Kennisbank

Wanneer een klant bij u een bestelling gaat plaatsen dient de klant in het betaalproces zijn land te kiezen. Deze staat standaard ingesteld op Nederland, maar wanneer u klanten uit bijvoorbeeld Frankrijk komen dienen zij met een dropdown Frankrijk te s...
Wanneer u een factuur aanmaakt dan zult u misschien opmerken dat er een verschil is tussen het order- en factuurnummer, dit is echter heel gewoon. In een ideale situatie zouden beide gelijk lopen, omdat ze beide op 1 beginnen wanneer u met uw webwin...
Wanneer u bij ons een webwinkel aanvraagd of gebruik maakt van een demo, dan zult u opmerken dat in de footer een copyright tekst wordt weergeven. Dit ziet er als volgt uit: Uiteraard kunt u deze tekst wijzigen of geheel verwijderen, dit doet u als ...
Op deze pagina kunt u de algemene weergave instellingen aanpassen voor het topmenu, dropdownmenu en het menu boven de header. Topmenu Topmenu boven header - Hier kunt u het menu wat helemaal bovenaan staat aan of uit zetten. Achtergrondkleur topmenu - ...
Algemene weergave instellingen met betrekking tot boxen en kolommen kunt u hier aanpassen. [1] Tekstkleur boxtitel - De kleur die gebruikt wordt voor de titel van de box. Achtergrond boxtitel - De achtergrondkleur voor stukje waar de boxtitel getoo...
De algemene weergave instellingen voor de artikelen kunt u hier aanpassen. [1] Artikelen Schaduw achter artikel weergeven - Of er schaduw achter de box waar het artikel in staat getoond moet worden of niet. WEERGAVE ARTIKELOVERZICHT Lijst: Alle a...
Vanuit deze functie van uw webwinkel kunt u klanten emailen. (zie afbeelding 1) afbeelding 1 Uiteraard is en blijft het mogelijk om dit ook te doen via of de door ons aangeleverde Webmail, of via uw eigen mail pogramma. Indien u hulp nodig heeft om u...
Alle nieuwsbrieven en klanten die zich hebben aangemeld voor de nieuwsbrief vind u bij "E-MAIL > NIEUWSBRIEVEN > NIEUWSBRIEF LEDEN OVERZICHT". [http://support.shoptrader.nl/images/Stable10/Big/e-mail-2.png] Nieuwsbrief versturen gaat via "E-MAIL > NI...
Op deze pagina kunt u de de teksten van de algemene informatie pagina's aanpassen.Ook kunt u hier zelf nieuwe pagina's toevoegen. Deze pagina ziet er als volgt uit: Hier kunt u een pagina selecteren en/of aanmaken en vervolgens op het potlood icoon klikk...
Op deze pagina kunt u de header van uw webwinkel aanpassen. Over het algemeen is het gebruikelijk om hier een afbeelding in te plaatsen met bijvoorbeeld het logo en naam van uw bedrijf. Wat u hier qua hoogte aan houd maakt niet zoveel uit. Maar wij rade...
Hier kunt u de onderkant van uw webwinkel aanpassen. Vaak worden hier boxen in geplaatst die al ingedeeld zijn via "Website uiterlijk > Boxen beheren". Meer informatie hierover kunt u terug vinden op https://support.shoptrader.nl/index.php?/Knowledgebase...
Op deze pagina kunt u de tekst aanpassen die weergegeven wordt op het moment dat de webwinkel offline gezet is via "Configuratie > Configuratie". Standaard wordt hier al een tekst van ons weergegeven, maar uiteraard kan het wenselijk zijn om dit zelf aan ...
Dit is onder verdeeld in boven en -onderkant e-mail. Op het moment dat er een order bevestiging richting de klant wordt gestuurd of als u via de backoffice een e-mail stuurt dan zal men dit aan de boven en -onderkant van de e-mail zien staan. BOVEKANT E-...
Mocht een pagina niet meer bereikbaar zijn of niet meer bestaan dan zal dit stuk tekst getoond worden. Deze tekst is net zoals andere teksten aan te passen. Een situatie waarin dit zou kunnen gebeuren is als een bepaald artikel vindbaar is in Google maar...
Op deze pagina kunt u de standaard teksten die ons systeem gebruikt worden aanpassen. Dit is onderverdeeld per pagina waarop dit mogelijk is. Aangezien het behoorlijk wat onderdelen zijn zal er 1 punt uitgelicht worden. Het aanpassen hiervan is uiteraard...
Op deze pagina kunt alles aanpassen qua adresgegevens van uw winkel. Deze gegevens worden opgeroepen op plaatsen waar dit nodig is zoals bijvoorbeeld de contactpagina en de orderbevestiging. Het is vanzelfsprekend hoe dit ingevuld dient te worden. Het st...
Op deze pagina kunt u alle instellingen wijzigen met betrekking tot de voorraad. 1) CONTROLEER VOORRAAD - Hier kunt aangeven of de voorraad uberhaupt bijgehouden wordt in het systeem. 2) AFBOEKEN VOORRAAD BIJ VERKOOP ARTIKEL - Hier kunt u aangeven of d...
Op deze pagina kunt u globale instellingen van uw webwinkel aanpassen. Bijvoorbeeld voor het offline zetten van de winkel en andere zaken. 1) WEBWINKEL ONLINE - Hier kunt u de webwinkel aan of uit zetten. Indien deze uit staat zullen uw bezoekers op de ...
Op deze pagina kunt u alles aanpassen wat met zoekmachines te maken heeft en andere Google diensten. _ZOEKMACHINE INFORMATIE_ 1) TITEL WEBSITE - Deze titel zal worden weergegeven in de tab van uw internet browser. Ook wordt deze titel gebruikt door Googl...
Op deze pagina vind u de aantallen terug van hoe vaak een artikel is bekeken door de bezoekers van uw webwinkel.
Op deze pagina vind u de aantallen terug van hoe vaak een artikel verkocht is.
Op deze pagina vind u de klanten terug die het meeste hebben uitgegeven op uw webwinkel.
Op deze pagina vind u bestellingen van klanten terug die afgehaakt zijn voordat de order daadwerkelijk betaald werd.De potentiele klant is tot stap 3 in het besteld proces gegaan en daar gestopt. Informatie hierover vind u terug op deze pagina. Logischer...
Op deze pagina vind u de inkomsten terug per maand. Tevens kunt u deze exporteren. Dit zal in een .csv bestand gezet worden wat geopend kan worden in een programma zoals Microsoft Excel.
Op deze pagina vind u een overzicht terug van al uw voorraad.Ook kunt u hier snel alle voorraden aanpassan van alle artikelen.
Hier ziet u alle gebruikte coupons terug. Ook ziet u hoe vaak deze gebruikt zijn en hoeveel er nog over zijn.
Op deze pagina kunt u afbeeldingen of andere bestanden toevoegen. Deze pagina kan voornamelijk handig zijn als u bestanden die los van artikelen of categorien staan wilt toevoegen aan de webwinkel. U kunt deze bestanden dan oproepen op pagina's via een ...
Op het moment dat u een grote wijziging gaat maken raden wij aan om gebruik te maken van deze functie. Mocht het dan echt compleet fout gaan dan kunnen wij het op basis van deze back-up terugplaatsen. Het terugplaatsen kunt u zelf niet, het maken van dez...
Op deze pagina kunt u gastenboek reacties goedkeuren, verwijderen of uitschakelen. Op het moment dat u via "CONFIGURATIE > CONFIGURATIE > GASTENBOEK BERICHTEN GOEDKEUREN [HTTPS://SUPPORT.SHOPTRADER.NL/INDEX.PHP?/KNOWLEDGEBASE/ARTICLE/VIEW/239/0/CONFIGURAT...
Op deze pagina kunt u de waarderingen van artikelen beheren. Indien deze functie ingeschakeld staat zullen alle waarderingen die klanten schrijven hierop verschijnen. Mocht een bepaalde waardering niet in orde zijn volgens u dan kunt u dit op deze pagina ...
Op het moment dat u meerdere artikelen tegelijkertijd wilt importeren of u wilt een export maken van de artikelen die in uw winkel staan dan dient u dat via deze pagina te doen. Importeren. Hier kunt een .csv bestand inladen waarin uw nieuwe artikelen s...
Deze handleiding beschrijft hoe u vanuit uw backoffice Discount Coupons kunt aanmaken. * Ga in de backoffice naar: "Tools" > "Coupons aanmaken". * Klik op "Nieuwe coupon". * Vul alle velden in en klik op "Toevoegen". Enkele velden zullen hieronder t...
Op deze pagina kunt u alle overige zaken los van de artikelen exporteren. Al deze exports zullen in een .csv bestand gedownload worden.
Hier kunt u het wachtwoord van de backoffice wijzigen.
Op deze pagina kunnen betaalmogelijkheden ingesteld worden. Over het algemeen hoeft u hier niet veel aan te passen behalve misschien PayPal. Wij stellen de andere betaalproviders voor u in. Wat u wel nog zou kunnen doen hier is de modules aan of uit zet...
Hier kunt u alle verzendmodules instellen. Ook kunt u hier betaalmethodes koppelen aan de verzendmethodes. Hier zal ik nog iets meer uitleg over geven aan de hand van de volgende afbeelding: POST NL (dit verschilt uiteraard per verzendmodule) - Voor het ...
Op de pagina "KLANTEN > KLANTEN" kunt u uw klanten beheren. Zoals u hier aan de rechterzijde kunt zien zijn er een aantal opties beschikbaar. 1) WIJZIG - Hier kunt u alle klantgegevens wijzigen van de desbetreffende klant. 2) ORDERS - Door op deze kn...
Hier ziet u alle orders terug die geplaatst zijn. Door dubbel te klikken op een order krijgt u de volledige order te zien. Als u een order selecteert met het selectievak dan krijg u de volgende opties te zien: 1) PDF facturen generen - Hiermee maakt de ...
Via "ORDERS > ORDER AANMAKEN" kunt u handmatig een order aanmaken binnen het systeem. Eventueel kunt u vanaf hier ook direct een klant aanmaken mocht het om een nieuwe klant gaan. Zodra u een klant heeft geselecteert kunt u op bevestigen klikken. Vervolg...
STAP 1. Start Thunderbird en voeg een nieuw account toe. STAP 2. Verzin een naam en vul uw e-mailadres in die u gemaakt heeft. Bijvoorbeeld Klantenservice | Uwwebwinkel, mailadres info@uwwebwinkel.nl STAP 3. Klik op doorgaan en daarna op handmatige co...
Wordt uw webshop overgezet naar onze nieuwe hosting partij dan verandert er wat voor uw e-mail. Dit dient u opnieuw in te stellen in uw e-mail programma. Ook verandert uw webmail. Dit adres krijgt u van ons door op het moment dat wij uw webshop overzetten...
Op deze pagina vind u een aantal van te voren aangemaakte verzendzones terug. Hier staat vervolgens weer een land of meerdere landen aan toegewezen. Mocht u een bepaalde verzendmodule wensen voor een aantal landen dan zou u hier een zelfgemaakte zone kun...
Hier kunt u de webwinkel uitbreiden met add-ons die extra functionaliteiten toevoegen aan de webwinkel. Zodra u via deze pagina een nieuwe add-on aanvraagt dan zal deze zo snel mogelijk ge
Dit is de plek om al uw artikelen aan te maken. Ook kunt u hier natuurlijk categorien en sub-categorien aanmaken om uw artikelen in te plaatsen. Nieuwe categorie Druk vanzelfsprekend op de knop "Nieuwe categorie". Vervolgens kunt u alle eigenschappen va...
Zodra u gaat werken met maten of kleuren waaruit gekozen kan worden bij een artikel dan kunt u dat via artikel opties doen. Aan deze opties is ook een aparte voorraad toe te kennen. _STAP 1._ [1] In het bovenste gedeelte kunt u de daadwerkelijk opt...
Hier kunt u merken aanmaken die vervolgens aan artikelen toegewezen kunnen worden. Hier vind u een overzicht terug van alle merken die u heeft aangemaakt. Op deze pagina kunt u deze toevoegen, wijzigen en verwijderen. Mocht u een nieuw merk willen aanma...
Op deze pagina kunt u kortingen toekennen aan uw artikelen. Het instellen van kortingen is onderverdeeld in 3 stappen. Stap 1 Selecteer categorie (inclusief subcategorieen) - Filter in 1 keer op alle artikelen in een categorie. Selecteer merk - Filter...
Via "KLANTEN > KLANT AANMAKEN" kunt u vanzelfsprekend zelf een klant invoeren in het systeem. Veel meer informatie hierover heeft u niet nodig. Het is een kwestie van alle velden invullen en op opslaan klikken. Hierna zal het account aangemaakt zijn en k...
Via "ORDERS > ORDERSTATUSSEN" pagina kunt u gebruiken voor het bekijken van de orderstatussen en het wijzigen hiervan. Er zijn een aantal statussen voor u aangemaakt die u zelf mag wijzigen, deze kunt u aan bepaalde betaalmodules kunt koppelen. _- Vrije ...
Als u kennis heeft van .css dan kunt u hier alle wijzigingen doorvoeren. Alle wijzigingen die hier worden doorgevoerd overschrijven de standaard .css instelling die ons systeem aanhoud. Wij kunnen geen ondersteuning bieden op wijzigingen die hier worden ...
Binnen ons systeem is het mogelijk de knoppen naar wens aan te passen. Dit kunt u per knop instellen die er binnen het systeem gebruikt wordt. Aan de linkerzijde selecteert u de knop die u wilt aanpassen. Vervolgens kunt u per tab aan de rechterzijde aan...
De diavoorstelling is direct op de hoofdpagina te zien van uw webwinkel. Deze wordt over het algemeen gebruikt om artikelen uit te lichten of extra informatie te verschaffen. Stap 1. AFBEELDING UPLOADEN Sleep uw afbeelding naar dit venster - Hier kunt ...
Hier kunt u aanpassen op welke pagina de linker en -rechterboxen allemaal getoond worden. Standaard zal bij het grootste gedeelte het balletje op groen staan. Op het moment dat u het rode balletje aan klikt dan zullen voor die pagina de linker of -rechte...
Hier kunt u de boxen beheren die gebruikt worden in de linker -rechterkolom en in de footer. Hier zijn standaard al een aantal boxen zichtbaar die door ons zijn aangemaakt.Ook zullen hier boxen getoond worden die betrekking hebben tot add-ons. Het aanm...
In deze tab kunt u de algemene weergave instellen van de webwinkel aanpassen. Artikelen Tekstkleur (aanbiedings)prijs in prijskader - De kleur van de aanbiedingsprijs op de artikel informatiepagina. Tekstkleur (van) prijs in prijskader - De kleur van d...
U BENT ALS WEBWINKELIER VANAF 13 JUNI 2014 VOLGENS DE NIEUWE CONSUMENTENWET VERPLICHT OM OP OF BIJ DE BESTELKNOP DE CONSUMENT DUIDELIJK EN ONDUBBELZINNING TE LATEN WETEN OP WELK MOMENT HIJ VERPLICHT WORDT OM DE WEBWINKELIER TE GAAN BETALEN. ONDUBBELZIN...
U bent als webwinkelier vanaf 13 juni 2014 verplicht om een retourformulier beschikbaar te maken op uw webwinkel. Dit formulier kan de consument gebruiken wanneer hij zijn bestelling wilt retourneren en de overeenkomst wilt ontbinden. LET OP: HEEFT ...
Soms dient het adres waarnaar de domeinnaam verwijst aangepast te worden zodat uw webwinkel bereikbaar wordt. Ook is het soms zo dat wij de webwinkel al kunnen bereiken maar u bijvoorbeeld nog niet. Vaak is de oorzaak hiervan dat de nieuwe DNS instelli...
Wij ondervinden dat het vaak erg lastig is om de webwinkel responsive te maken. (voor mobiele apparaten geschikt) Hieronder een uitleg hoe u de homepagina en informatiepagina's responsive kunt maken. Vaak wordt er een tabel layout gemaakt voor de indeling...
WAT TE DOEN IN GEVAL VAN EEN ERNSTIG PROBLEEM BUITEN KANTOORUREN? Bij ernstige problemen en storingen op WERKDAGEN NA 17.00 UUR en in weekend kunt u een voicemail achterlaten op ons nooddienst nummer. Daarnaast is het van groot belang dat u altijd een s...
ARTIKEL ZONDER OPTIES: - Controleer voorraad aan -> Niet genoeg voorraad dan kan het artikel ook niet in de winkelwagen geplaatst worden. - Afboeken voorraad -> Het aantal items wat besteld is zal van de voorraad afgeboekt worden. - Toestaan afrekeken bij...
_DEZE HANDLEIDING BESCHRIJFT HOE U DE BPOST ADD-ON KUNT INSTELLEN._ * Log in op de Bpost pagina. * Open de Shipping Manager. * De gegevens in de velden "Account ID" en "Passphrase" heeft u zo dadelijk nodig in uw backoffice. * Vul de gegevens uit ...
Dit artikel is puur voor het aanpassen van de prijzen via Excel. Voor meer informatie over het importeren en exporteren van artikelen kunt u dit artikel [https://support.shoptrader.nl/index.php?/Knowledgebase/Article/View/256/21/artikelen-importerenexport...
WAT IS SHOPTRADER PAYMENTS? Shoptrader Payments is een betaaldienst die is ontstaan uit een alliantie van Shoptrader BV met Pay.nl en exclusief wordt aangeboden binnen het shoptrader platform. WIE IS PAY.NL? Pay.nl is een nederlandse no-nonsense Pay...
Wanneer krijg ik kosten als CreditCard Restitutie EUR 2,50 of CreditCard Chargeback EUR 30,00? RESTITUTIE Dit is gewoon het terugdraaien van een CC betaling. Dus stel er is een product niet leverbaar... en je wilt op de creditcard de betaling terugdra...
CREDITCARD VOOR UW WEBSHOP Met de standaard webshop plug-ins, is de installatie van onze betaaldiensten zo geregeld. Na installatie, kunt u met
HOE WERKT HET? Wanneer uw klant kiest voor de betaalmethode overboeking, verwijzen wij hem direct en automatisch door naar ons betaalscherm. Op dit scherm ziet hij alle informatie die nodig is voor het betalen van de order. Wil uw klant de betaling op ee...
MYBANK Via de betaalmethode MyBank kunnen consumenten uit diverse Europese landen via internetbankieren een betaling uitvoeren. Het betaalproces heeft veel weg van het in Nederland gebruikte iDEAL, alleen dan op Europees niveau. MYBANK Doet u als onde...
PAYPAL Wereldwijd is PayPal een populaire en veelgebruikte manier van online betalen. Via een persoonlijk en gratis account, kunnen consumenten hun online aankopen direct betalen via creditcard, bankoverschrijving of het PayPal-saldo. PAYPAL Wereldwij...
INCASSO Incasso is een betaalmogelijkheid waarbij bedragen automatisch van de bankrekening van de consument worden afgeschreven. Dit kan zowel op doorlopende (abonnementsvorm) als eenmalige basis. INCASSO In Nederland is incasso een veel gebruikte bet...
PAYSAFECARD De Paysafecard is een prepaidkaart die uw klanten zowel online als bij een groot aantal winkels kunnen aanschaffen. PaySafeCard is inmiddels uitgegroeid tot het meest populaire online prepaid betaalmiddel van Europa en wordt vooral gebruikt v...
IDEAL VOOR UW WEBSHOP Met iDEAL betalen uw klanten veilig en snel via de eigen vertrouwde bankomgeving. Alle Nederlandse banken nemen deel aan deze betaaloptie. Het gemak, het vertrouwde imago van iDEAL en de snelheid maakt deze optie erg populair bij de...
MISTERCASH Bancontact / MisterCash is een bank betaalmethode uit en voor Belgi
SMARTPHONE APP Pay.nl app voor Android en Iphone PAY.NL APP Betaallinks aanmaken terwijl u onderweg bent naar uw leverancier? Status van uw betalingen checken op de A12? Altijd en overal inzicht in transacties? Dat kan allemaal met onze pay.nl app. ...
Als houder van een webshop heeft u in deze tijd en geest ook steeds meer wettelijke verplichtingen en dient u conform regelgeving van o.a. Op uw website moet u informatie geven over de onderneming achter de winkel. De reden daarvoor is dat iedereen - kl...
Op het moment dat uw klant een de site wilt delen met vrienden dan kan hij/zij daar punten mee verdienen via het spaarpuntensysteem. Dit gaat als volgt in zijn werk. 1) Uw klant logt in op de webwinkel en drukt op de spaarpunten knop. 2) Vervolgens gaat...
Er heeft week: 26 van 2015 een update plaatsgevonden waar de orderbevestigingsmail een remake heeft gehad. Dit was ook wel nodig want deze was zeer verouderd. In aanvulling op onze Facebook post: https://www.facebook.com/ShoptraderWebwinkels/photos/a.35...
Deze handleiding beschrijft hoe u uw Paypal account aan uw webshop koppelt. * Log in op uw PayPal account en ga naar "Tools" > "Alle tools". * Klik op "API-refenties". * Klik op "API-toegangsrechten toevoegen of aanpassen". * Klik op "API-referent...
Op het moment dat u een domein naar ons wilt verhuizen dan dient u een verhuistoken op te vragen bij uw domeinprovider. Zodra u deze code heeft ontvangen kunt u dit naar ons doorsturen, het liefst per ticket of anders naar vragen@shoptrader.nl. Indien u ...
Bij de Datafeedwatch feed is het niet mogelijk om zelf de inhoud hiervan te zien. Dit is afgeschermd en enkel zichtbaar voor Shoptrader en Datafeedwatch. Het is dan ook niet mogelijk om dit zichtbaar te krijgen voor u of andere partijen die in opdracht va...
In sommige gevallen kan het noodzakelijk zijn om de cache te legen. Als de cache geleegd wordt dan worden alle bestanden die opgeroepen worden bij een webwinkel opnieuw opgehaald waardoor dus altijd de nieuwste bestanden ingeladen worden. Soms kan het no...
In sommige gevallen kan het noodzakelijk zijn om de cache te legen. Als de cache geleegd wordt dan worden alle bestanden die opgeroepen worden bij een webwinkel opnieuw opgehaald waardoor dus altijd de nieuwste bestanden ingeladen worden. Soms kan het no...
In sommige gevallen kan het noodzakelijk zijn om de cache te legen. Als de cache geleegd wordt dan worden alle bestanden die opgeroepen worden bij een webwinkel opnieuw opgehaald waardoor dus altijd de nieuwste bestanden ingeladen worden. Soms kan het no...
Voor het gebruik van deze add-on heeft u een account bij Koongo nodig. Aanmelden kan via de volgende url: https://my.koongo.com [https://my.koongo.com] Het basispakket begint bij €19/MAAND, overige tarieven vind u hier: https://my.koongo.com/customer...
U kunt artikel layover afbeeldingen over uw productimage plaatsen waarbij u bijvoorbeeld kunt kiezen voor een "Sale tag" of een "10% tag" Dit kunt u doen door onder "Categorie
Per artikel kunt u instellen hoeveel m2 een enkel artikel is. Als klanten de afmetingen invoeren dan wordt direct het aantal aangepast, op deze manier kan snel het juiste aantal in de winkelwagen geplaatst worden. Hieronder kunt u zien hoe dit ingesteld ...
Helaas is het niet mogelijk om FTP en/of database toegang te krijgen binnen het Shoptrader platform. De reden hiervoor is omdat het een platform is en het daarom geen nut zou hebben om aanpassingen in FTP en/of database te doen aangezien bij een update ...
Indien u een abonnement bij ons heeft aangevraagd en u wilt de domeinnaam in eigen beheer houden dan zult u zelf de DNS instellingen moeten aanpassen bij uw domein provider. Hiervoor kunt u de volgende instellingen gebruiken: LET OP: De server verschilt ...
Indien u gebruik wenst te maken van de webmail dan is dit te benaderen via de volgende locatie. http://webmail.UWDOMEINNAAM.NL Pas logischerwijs de domeinnaam aan naar uw eigen domeinnaam. Vervolgens kunt u inloggen met uw e-mailadres en bijbehorend wac...
FASHIONCHEQUE VIA SHOPTRADER PAYMENTS FASHIONCHEQUE is de meest modieuze giftcard van Nederland, zowel online te besteden als in fysieke winkels. Met een uitgebreid netwerk aan winkels en webshops waar de consument deze cadeaukaart kan besteden is de Fa...
Het kan voorkomen dat uw e-mailbox vol raakt waardoor u geen e-mails meer kunt ontvangen. Meestal heeft dit te maken met een instelling binnen uw mailprogramma (OUTLOOK, LIVEMAIL, APPLEMAIL) waarin staat dat er een kopie van de e-mail voor een onbepaald...
Wij krijgen regelmatig de vraag of wij artikelen van een andere webwinkel aanbieder kunnen overzetten naar ons platform. In de meeste gevallen is dit geen probleem, maar de volgende punten zijn van belang om rekening mee te houden. - WIJ KUNNEN ALLEEN EE...
De Beslist feed is uitgebreid om aan de eisen van Beslist te voldoen. Het is niet noodzakelijk om alles te koppelen zoals aangegeven in punt 3 t/m 7, dit is alleen van belang indien u hier ook daadwerkelijk gebruik van maakt. Wel zal ik alle stappen door...
Voor het toevoegen van een e-mailaccount op uw Android telefoon of tablet kunt u de volgende stappen volgen. 1) Open als eerst het e-mailprogramma waar u dit wilt instellen. 2) Ga naar de instellingen en kies voor "Account toevoegen" zoals aangegeven op ...
Het bedrijfslogo welke op uw factuur en pakbon terecht komt kunt u uploaden onder: Configuratie > Configuratie Algemeen > Configuratie > Bedrijfslogo (komt op factuur en pakbon) LET OP: Indien het logo te groot is zal de factuur en pakbon niet ingelad...
Er staan instructievideo's online van alle backoffice onderdelen. Deze kunt u terugvinden via de hieronder aangegeven links. CATALOGUS: Categorie aanmaken: https://youtu.be/LcjbOY3X15A?t=5 [https://youtu.be/LcjbOY3X15A?t=5] Artikel aanmaken: https://you...
Er staan instructievideo's online van een groot aantal add-ons. Deze kunt u terugvinden via de hieronder aangegeven links. SPAARPUNTENSYSTEEM [https://support.shoptrader.nl/index.php?/Knowledgebase/Article/View/437] OFFERTE AANVRAAG BIJ ARTIKEL [...
Op het moment dat u een artikel in meerdere categorie
Mail forward: 1) Log in op https://mail01.shoptrader.com:8443 [https://mail01.shoptrader.com:8443] met de gegevens die in de e-mail staan die aan u is toegestuurd toen de winkel is opgeleverd. 2) Nadat u bent ingelogd klikt u op de tab "MAIL"vervolgens ...
Deze handleiding beschrijft de stappen die u dient te nemen voor het instellen van een e-mail account op uw iPhone. Stap 1 Ga naar "Settings". Stap 2 Ga naar "Mail, Contacts, Calendars" Stap 3 Ga naar "Add Account". Stap 4 Ga naar "Other". Stap 5 G...
Hieronder vindt u de instructievideo van het onderdeel Catalogus. Wilt u per onderdeel kijken? Bekijk dan onder deze video de begintijden per onderdeel. Begintijden per onderdeel: 00:05 - Categorie aanmaken 02:19 - Artikel aanmaken 08:40 - Artik...
Hieronder vindt u de instructievideo van het onderdeel Tekstmanager. Wilt u per onderdeel kijken? Bekijk dan onder deze video de begintijden per onderdeel. Begintijden per onderdeel: 00:05 - Algemene pagina's 03:15 - Informatiepagina's 08:55 - A...
Hieronder vindt u de instructievideo van het onderdeel Orders. Wilt u per onderdeel kijken? Bekijk dan onder deze video de begintijden per onderdeel. Begintijden per onderdeel: 00:05 - Orders Algemeen 07:25 - Order aanmaken 11:32 - Orderstatusse...
Hieronder vindt u de instructievideo van het onderdeel Klanten. Wilt u per onderdeel kijken? Bekijk dan onder deze video de begintijden per onderdeel. Begintijden per onderdeel: 00:05 - Klanten algemeen 02:19 - Klanten aanmaken
Hieronder vindt u de instructievideo van het onderdeel Configuratie. Wilt u per onderdeel kijken? Bekijk dan onder deze video de begintijden per onderdeel. Begintijden per onderdeel: 00:05 - Configuratie algemeen 12:05 - Configuratie add-ons
Hieronder vindt u de instructievideo van het onderdeel Website uiterlijk. Wilt u per onderdeel kijken? Bekijk dan onder deze video de begintijden per onderdeel. Begintijden per onderdeel: 00:05 - Website uiterlijk algemeen 16:39 - Boxen beheren ...
Hieronder vindt u de instructievideo van het onderdeel Modules. Wilt u per onderdeel kijken? Bekijk dan onder deze video de begintijden per onderdeel. Begintijden per onderdeel: 00:05 - Betaal en verzendmodules 06:12 - Verzendzones
Hieronder vindt u de instructievideo van het onderdeel Rapportage.
Hieronder vindt u de instructievideo van het onderdeel Tools. Wilt u per onderdeel kijken? Bekijk dan onder deze video de begintijden per onderdeel. Begintijden per onderdeel: 00:05 - Tools algemeen 05:13 - Gastenboek 06:19 - Waarderingen 07:3...
Hieronder vindt u de instructievideo van het onderdeel E-mail en nieuwsbrieven.
OFFERTE AANVRAAG BIJ ARTIKEL Door middel van de add-on 'Offerte aanvraag bij artikel' wordt het voor bezoekers van uw webshop mogelijk om gemakkelijk een offerte aan te vragen voor een specifiek artikel. U kunt zelf bepalen voor welke artikelen deze opti...
FILTERMODULE De add-on 'Filtermodule' geeft klanten de mogelijkheid om gericht door uw artikelen te zoeken. U kunt een filter toevoegen aan elke categorie, waardoor klanten eenvoudig kunnen zoeken naar een specifiek artikel, op basis van kleur, maat of p...
DAGAANBIEDING Spoor uw klanten aan tot het doen van spontane aankopen door middel van een dagaanbieding. De aanbieding geldt, zoals de naam al zegt, maar
DIGITALE CONTENT Met de add-on 'Digitale content' is het mogelijk om digitale content online te verkopen. Denk hierbij aan het online versturen van bladmuziek of een whitepaper. Dit kan bijvoorbeeld als .PDF bestand maar ook als .zip of een ander formaat...
ABANDONED CART SAVER Met de add-on 'Abandoned Cart Saver' kunt u automatisch een e-mail sturen naar klanten, die wel producten aan de winkelwagen in uw webwinkel hebben toegevoegd, maar vervolgens de bestelling niet hebben afgerond en uw webwinkel hebben...
BESTANDEN UPLOADEN Met de add-on 'Bestanden uploaden' is het mogelijk uw klanten een bestand te laten uploaden tijdens het bestelproces. Deze functie is onmisbaar als u bijvoorbeeld artikelen verkoopt die klanten met hun eigen tekst of afbeeldingen door ...
KLANTENGROEPEN Met de add-on 'Klantengroepen' kunt u onderscheid maken tussen verschillende (groepen) klanten. U kunt bijvoorbeeld klantengroepen aanmaken voor vaste klanten, vip-klanten of een andere groep klanten. U kunt voor deze groepen bijvoorbeeld ...
MARKTPLAATS Met 1,3 miljoen unieke bezoekers per dag is Marktplaats
VREEMDE VALUTA Als u internationaal wil ondernemen is het wel zo gemakkelijk als u uw producten in de lokale valuta kunt aanbieden. Met de add-on 'vreemde valuta' kunt u snel en gemakkelijk de prijzen van uw artikelen in andere valuta aanbieden door in u...
ONE PAGE CHECKOUT Met de add-on 'One Page Checkout' wordt het gehele afrekenproces op
QUICKVIEW Met de functie
REELEEZEE Een goede administratie is erg belangrijk voor elke onderneming. Met behulp van het online boekhoudprogramma Reeleezee managed u eenvoudig en snel uw administratie. Ook zonder kennis van boekhouden! Door een webwinkel te koppelen aan Reeleezee ...
RETOUREN De add-on 'Retouren' zorgt ervoor dat u uw retourformulieren makkelijk en snel kunt opstellen. Wanneer de klant een account heeft aangemaakt in uw webshop, dan kan hij via zijn accountpagina een retour aanvragen voor een order
SENDCLOUD SendCloud is een verzendoplossing die is ontstaan vanuit irritaties die de oprichters hebben ervaren als voormalig webshophouder. Daarom hebben zij besloten om een gratis platform te ontwikkelen welke verzenden gemakkelijk & snel maakt voor ied...
SENDCLOUD SCAN EN GO Met de Scan & Go module kunt u nog sneller al uw zendingen verwerken. Gebruik de barcode scanner om uw zendingen voor te melden en de labels direct te printen. 5 STAPPEN VERZENDPROCES MET DE SCAN & GO MODULE: 1. Print een standaa...
TAALMODULE
TEKST UPLOADEN Wanneer de add-on 'Tekst uploaden' geactiveerd is in uw webwinkel, dan is het mogelijk om per artikel aan te geven of er een tekst ingevoerd kan worden door de klant. Dit is handig wanneer u bijvoorbeeld sieraden verkoopt en klanten hier h...
VIERKANTE METER CALCULATOR Verkoopt u producten die per m2 kunnen worden besteld, dan is deze add-on onmisbaar. Met de 'vierkante meter calculator' add-on kunnen uw klanten direct uw stoffen, vloerbedekkingen of andere producten online bestellen in de ...
WEBWINKELKEUR LET OP: Om gebruik te kunnen maken van WebwinkelKeur dient u zich ook aan te melden op de website van WebwinkelKeur! TOEVOEGING: Voor het automatisch versturen van de Webwinkelkeur beoordelingsmail heeft u een plus lidmaatschap nodig bij...
WENSENLIJST De addon Wensenlijst maakt het mogelijk om artikelen op een wensenlijst te plaatsen. Bij de bestelbutton verschijnt een wensenlijst functie. De bezoeker dient in te loggen en kan vervolgens zijn wensenlijst zien. De wensenlijst blijft uit...
MAILCHIMP Met Mailchimp kunt vanuit uw webshop een nieuwsbrief versturen naar uw klanten en relaties, die zich bij u hebben aangemeld voor ontvangst van uw nieuwsbrief. Vanuit uw backoffice kunt u dit weliswaar ook al, maar Mailchimp heeft als voordeel d...
Hieronder vind je de PostNL Checkout handleiding in PDF format. Handleiding [https://shoptrader.nl/images/addons/handleidingpostnlcheckout.pdf] Voor verdere vragen kunt u natuurlijk ook contact opnemen met onze servicedesk.
Deze handleiding beschrijft hoe een Shoptrader E-mail 2.0 account in Outlook ingesteld en bewerkt kan worden. Let op: Om gebruik te maken van Shoptrader E-mail 2.0, dient u eerst contact op te nemen met onze support afdeling om uw e-mail pakket om te zet...
Deze handleiding beschrijft hoe een Shoptrader E-mail 2.0 account in Outlook ingesteld en bewerkt kan worden. Let op: Om gebruik te maken van Shoptrader E-mail 2.0, dient u eerst contact op te nemen met onze support afdeling om uw e-mail pakket om te zet...
Deze handleiding beschrijft hoe een Shoptrader 2.0 e-mail account aangemaakt kan worden. Let op: Om gebruik te maken van Shoptrader E-mail 2.0, dient u eerst contact op te nemen met onze support afdeling om uw e-mail pakket om te zetten! * Log in op Sh...
Deze handleiding beschrijft hoe kan inloggen op Shoptrader 2.0 webmail * Log in op Shoptrader.Email [http://Shoptrader.Email] met het E-mail 2.0 account wat aangemaakt kan worden middels de volgende handleiding [https://support.shoptrader.nl/index.php?/...
Populairste 
 
Recente artikelen