Niet mogelijk om door te gaan. U hebt geen rechten om deze actie uit te voeren.
RSS Feed
Laatste updates
Jun
22
Storing ticketsysteem
Geplaatst door Jeffrey van Oostenbrugge aan 22 June 2020 11:02 AM

Update 13:47
De problemen zijn zojuist verholpen;.

Excuses voor het ongemak!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste klant,

Momenteel ondervinden wij een storing waardoor mail verzonden naar vragen@shoptrader.nl niet wordt verwerkt in het ticketsysteem.
Tickets direct aangemaakt via support.shoptrader.nl wordt wel direct verwerkt.

We proberen dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Tot die tijd is het advies tickets direct via ons ticketsysteem (support.shoptrader.nl) aan te maken.

Onze excuses voor het ongemak
Het Shoptrader team


Lees meer »



Jun
12
Bekende issues op dit moment
Geplaatst door Erwin - Shoptrader aan 12 June 2020 10:53 AM

Update 14:14

Op dit moment vindt er een update plaats over het platform.
Uw winkel is zo spoedig mogelijk geüpdatet met onderstaande punten.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste gebruiker,

Op dit moment zijn er een aantal issues bekend waarvoor hotfixes door het platform gaan:

1. Het kan zijn dat in sommige gevallen het filter niet wordt getoond. 

2. Op Myparcel Labels staat retour naar afzender.

3. Bij het wijzigen van een order kan de weergave niet goed zijn, de berekening klopt wel.

4. Op de orderbevestiging kan het voorkomen dat de naam niet wordt weergegeven.

5. In de ordereditor moet perse het postcode worden ingevuld wanneer er een trackandtrace wordt ingevuld.

 Onze excuses voor het ongemak en er wordt asap een update uitgevoerd. 

 


Lees meer »



May
28
Storing telefoonlijn
Geplaatst door Barry Selim aan 28 May 2020 11:04 AM

Beste klant,

Wij ervaren op dit moment een storing met onze telefoonlijn. Het kan mogelijk zijn dat u ons niet hoort.
Wij zijn bezig om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. In het geval u ons niet hoort adviseren wij dat u de telefoonverbinding sluit en een ticket in dient via ons ticket systeem

Onze excuses voor het ongemak
Het Shoptrader Team


Lees meer »



May
13
Ontvangt u veel spam? Hier kunt u iets aan doen!
Geplaatst door Barry Selim aan 13 May 2020 09:56 AM

Beste klant,

Wij krijgen de laatste paar dagen veel meldingen van verschillende klanten dat er spam binnen komt.
Voorbeelden hier van zijn:

- Vreemde vragen via het contactformulier
- Veel "Mail Undelivered" mails in de inbox
- Nieuwbrief aanmeldingen van vreemde emailadressen

Wat kunt u hier nu aan doen?

Recent hebben wij een kennisbank artikel geplaatst met een aantal tips en een handleiding voor het instellen van Google reCAPTCHA.
Google reCAPTCHA is een gratis verificatie die op uw website wordt geplaatst. Spambots herkennen deze niet en kunnen u dus geen spam meer sturen.

Deze verificatie is enkel het klikken op een kleine box waarna een vinkje tevoorschijn komt. Voor uw klanten is dit dus geen enkele hinder.
Dit wordt geplaatst bij:

- Uw nieuwsbriefinschrijving
- Nieuw account aanmaken (optie)
- Uw contactformulier

Hier vindt u het kennisbank artikel: https://kennisbank.shoptrader.nl/configuratie/wat-kan-ik-doen-wanneer-ik-veel-spam-ontvang
Houdt onze kennisbank goed in de gaten aangezien wij steeds meer vernieuwde artikelen zullen plaatsen m.b.t. veel gestelde vragen.

Met vriendelijke groet,
Het Shoptrader Team

 


Lees meer »



Apr
10
Nep factuur in omloop - DNS Service NL
Geplaatst door Barry Selim aan 10 April 2020 05:39 PM

Beste klant,

Wij zijn zojuist op de hoogte gebracht dat er momenteel een nep factuur in omloop is van het bedrijf DNS Service NL.
Één van onze klanten heeft ons deze mail laten zien en deze bevat een PDF bestand waarin u wordt gevraagd een bedrag over te maken voor domeinregistratie.

Deze factuur komt niet van ons af, tevens is het bedrag op de factuur niet in verhouding met de kosten die wij rekenen voor domeinregistratie.
Via de volgende koppeling vindt u meer informatie over deze nep mail: https://opgelicht.avrotros.nl/alerts/artikel/spookfactuur-van-dns-service-nl-voor-webhosting-in-omloop/

Mocht u een verdachte mail tegen komen of vragen hebben over een factuur, neem dan ten alle tijden eerst contact met ons op via support@shoptrader.nl
Wij kunnen u dan inhoudelijke informatie geven wat betreft de ontvangen mail.

Met vriendelijke groet,
Het Shoptrader Team


Lees meer »