RSS Feed
Nieuws
Jan
21
Server error 503
Geplaatst door Barry Selim aan 21 January 2020 02:37 PM

Update 23/01/2020 Het probleem doet zich helaas weer voor.
We proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.

--------------------------------------------------------------------------------------

Op dit moment ervaren wij een probleem met één van onze servers.
Wij zijn op de hoogte van dit probleem en lossen het zo snel mogelijk op.

Wanneer u uw website of backoffice probeert te bereiken ziet u een pagina waar groot in beeld 503 staat.
Het is niet nodig om hier een ticket over in te sturen. Wij verwachten dat de fout snel weer is opgelost!

Excuses voor het ongemak!
Het Shoptrader Team


Lees meer »



Jan
13
KiyOh Widget laad traag/werkt niet (503 Gateway error)
Geplaatst door Barry Selim aan 13 January 2020 11:57 AM

Op dit moment is er een probleem met sommige KiyOh widgets. Wij zijn hier van op de hoogte.
Dit probleem ontstaat door een outage bij KiyOh zelf. Houdt de website van Kiyoh in de gaten, wanneer deze weer goed laadt zal de widget weer moeten werken.

Het is voor nu niet nodig om een ticket hier over in te sturen, aangezien de website van KiyOh ook nog erg traag inlaadt.
Mocht de widget het toch niet meer doen wanneer de site van KiyOh het weer doet, laat het ons dan weten door een ticket in te sturen.


Lees meer »



Dec
24
Gewijzigde sluitingstijd Shoptrader
Geplaatst door Jeffrey van Oostenbrugge aan 24 December 2019 10:48 AM

Goedendag,

I.v.m. Kerstavond hanteren wij andere openingstijden dan dat u van ons gewend bent.

Wij zijn vanaf 15:00 gesloten voor standaard support werkzaamheden, zowel telefonisch als per mail/ticket en chat.

Mocht u ons toch willen bereiken i.v.m. een spoedmelding:

Maak eerst een spoedticket aan in het ticketsysteem of stuur een e-mail naar spoed@shoptrader.nl
U kunt vervolgens contact opnemen met tel: 0031 (0)20-6325946

Met spoed wordt bedoeld:

- Een serverstoring
- Uw website is niet bereikbaar voor klanten
- Uw klanten kunnen hun bestelling niet plaatsen of afronden

Wij wensen u alvast prettige feestdagen, een prachtig uiteinde en een succesvol 2020 toe!

Met feestelijke groet,

Het Shoptrader Team

 


Lees meer »



Dec
23
Shoptrader Payments Correctie week 50
Geplaatst door Erwin - Shoptrader aan 23 December 2019 09:41 AM

Update:

Inmiddels is dit hersteld en is het teveel geinde bedrag van week 50 teruggeboekt. 

Mocht u nog vragen hebben hierover neem gerust contact met ons op.

----------

Goedemorgen,

Voor gebruikers van Shoptrader Payments.

Vanwege een storing vorige week hebben wij vanmorgen transactiekosten voor week 50 geint. Dus week 50 en week 51.

Echter de transactiekosten voor week 50 kan dubbel geint zijn bij sommige klanten. Uiteraard zullen wij dit asap herstellen en terugboeken op dezelfde Pay rekening.

Excuses voor het ongemak.

 

 


Lees meer »



Dec
16
Shoptrader gesloten tussen Kerst en Oud&Nieuw
Geplaatst door Yuri - Shoptrader aan 16 December 2019 04:06 PM

Goedendag,

I.v.m. de komende feestdagen hanteren wij andere openingstijden dan dat u van ons gewend bent.

Wij zijn tussen Kerst en Oud&Nieuw gesloten voor standaard support werkzaamheden, zowel telefonisch als per mail/ticket en chat.

Woensdag 25 december 2019 t/m 1 januari 2020 zullen wij gesloten zijn.

Mocht u ons toch willen bereiken i.v.m. een spoedmelding:

Maak eerst een spoedticket aan in het ticketsysteem of stuur een e-mail naar spoed@shoptrader.nl
U kunt vervolgens contact opnemen met tel: 0031 (0)20-6325946

Met spoed wordt bedoeld:

- Een serverstoring
- Uw website is niet bereikbaar voor klanten
- Uw klanten kunnen hun bestelling niet plaatsen of afronden

Wij wensen u alvast prettige feestdagen, een prachtig uiteinde en een succesvol 2020 toe!

Met feestelijke groet,

Het Shoptrader Team


Lees meer »



Oct
1
Issues MyParcel
Geplaatst door Erwin - Shoptrader aan 01 October 2019 06:10 PM

Goedemiddag,

Op dit moment zijn er issues bij MyParcel zelf. Het kan zijn dat de koppeling hierdoor niet goed werkt.

MyParcel is bezig om deze issues te verhelpen. Dus als u problemen merkt met labels aanmaken etc. dan is dat gerelateerd met de problemen in het platform van MyParcel.

Met vriendelijke groet

Shoptrader Team


Lees meer »