RSS Feed
Nieuws
Mar
13
Geplaatst door Barry Selim aan 13 March 2020 09:49 AM

Beste klant,

Wij zijn hard bezig met het uitrollen van UTF-8. Aangezien wij voorheen een andere karakterset gebruikten die niet alle karakters kon ondersteunen, hebben wij bij sommige webshops handgeschreven code gebruikt om de karakters alsnog weer te kunnen geven. Dit resulteert nu in het feit dat sommige webshop mogelijk opnieuw vreemde tekens voorbij zien komen zoals het volgende:

- Á‚
⩓”


Nu rest de vraag, moet u nu wel of niet de klantenservice contacteren? Wanneer u ziet dat dit een karakter betreft zoals (of lijkt op) één van de volgende voorbeelden, hoeft u de klantenservice niet te contacteren:

- é
- è
- ê
- ß
...enzovoort

U kunt nu namelijk dit karakter opnieuw plaatsen in uw backoffice. Haal de vreemde tekens weg en plaats het juiste karakter. Onze backoffice ondersteund dit nu bij de meeste webshops (anderen zullen volgen).
Betreft het teken een vinkje, vrachtwagen of ander icoon, dan is het wel verstandig om ons op de hoogte te brengen.

Wanneer u ons contacteert, vragen wij u de volgende details te vermelden:

- Welk teken hoort er op de plek te staan waar het vreemde teken zich bevindt?
- Op welke plekken komt dit teken nog meer voor in uw webshop?

Hiermee helpt u ons het probleem sneller op te kunnen lossen. Meldt het aan ons door ons telefonisch te contacteren of een ticket in te sturen.

Wij hopen hiermee u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Het Shoptrader Team


Reacties (0)