RSS Feed
Nieuws
May
13
Geplaatst door Barry Selim aan 13 May 2020 09:56 AM

Beste klant,

Wij krijgen de laatste paar dagen veel meldingen van verschillende klanten dat er spam binnen komt.
Voorbeelden hier van zijn:

- Vreemde vragen via het contactformulier
- Veel "Mail Undelivered" mails in de inbox
- Nieuwbrief aanmeldingen van vreemde emailadressen

Wat kunt u hier nu aan doen?

Recent hebben wij een kennisbank artikel geplaatst met een aantal tips en een handleiding voor het instellen van Google reCAPTCHA.
Google reCAPTCHA is een gratis verificatie die op uw website wordt geplaatst. Spambots herkennen deze niet en kunnen u dus geen spam meer sturen.

Deze verificatie is enkel het klikken op een kleine box waarna een vinkje tevoorschijn komt. Voor uw klanten is dit dus geen enkele hinder.
Dit wordt geplaatst bij:

- Uw nieuwsbriefinschrijving
- Nieuw account aanmaken (optie)
- Uw contactformulier

Hier vindt u het kennisbank artikel: https://kennisbank.shoptrader.nl/configuratie/wat-kan-ik-doen-wanneer-ik-veel-spam-ontvang
Houdt onze kennisbank goed in de gaten aangezien wij steeds meer vernieuwde artikelen zullen plaatsen m.b.t. veel gestelde vragen.

Met vriendelijke groet,
Het Shoptrader Team

 


Reacties (0)